2011-10-21

2011-10-21 / 16:07:20
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
På glatt humör idag. Kan ha att göra med att det är fredag. Gillas väldigt mkt. Dock så blir inte helgen rolig men men det tar vi tag i då. Skolan var kort och bra. Efter det så bestämmde jag mig faktiskt för att dra till gymmet, det var inte igår jag var där. Men tänkte att jag skulle sätt igång nu igen. Det är bra för både kroppen och själen.
Denna vecka har visat sig vara en bra vecka, har fått bra betyg, pluggandet har gått någonlunda bra och allt känns som att det är påväg uppåt igen, kompisarna har varit underbara osv. Helgen hoppas jag blir lika bra även om jag ska plugga, men man kan ha kul på kvällen. Ikväll blir det bio och imorgon ska jag försöka ta mig ner till stan en sväng och sen plugga. Men på kvällen så ska vi på middag. Söndagar brukar användas till chill och plugg.
Ni får ha en fortsatt bra dag/kväll för det ska jag ha tillsammans med Grey's och reflex. Sen blir det crazy stupid love!
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0