Autumn

2011-10-05 / 19:39:40
Kategori: Allmänt - 2 Kommentarer
Ögonen går i kors känns det som. Inte så konstigt efter denna veckan. När helgen kommer ska jag bara njuta av livet för en stund och släppa allt annat. På lördag blir det kalas och på fredag blir det en fika med kära vänner. Det händer inte så mycket kul i livet just nu därför känns det inte så väsentligt att skriva om hur jobbigt allt är. Men det är skönt att grovjobbet är klart, imorgon på håltimman blir de finslipning så att man kanske kan njuta av torsdagen. Familjen åker till stan men jag är inte välkommen att hänga med, undra vad de ska hitta på? ;) Jag trodde jag hade fått allt men de skadar ju inte med några till :)
Snart blir det onsdagsmys med mamma! Vi hörs.
Cya Anna!
Vet att min faster som flyttat till Spanien kikar in här ibland så mamma och jag tänkte bara påminna henne om hur det ser ut denna årstid i Sverige då de ligger och solar på playan! Hoppas att ni har det bra! Kramar.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hola!



Vi har det jättebra här i Fuengirola och njuter av sol och värme. Saknar inte höstrusket i Sverige men det är fina bilder du har tagit. När du lägger upp grönskande majbilder får jag nog mer hemlängtan ;-)

Hoppas du får en riktigt skön helg och en rolig födelsedag. Är vi hemma på lördag kväll så kanske vi kan höras på Skype? Är vi påloggade så är vi hemma och då får ni gärna "slå en signal" om det passar.

KRAM!

2011-10-05 / 23:17:17
Postat av: Anna

Vad skönt att höra att ni har det bra, vi har förstått det på bloggen :)

Det hoppas jag med, vi ska ha kalas på lördag men vi kan kanske ringa en sväng ändå. Vi kollar om ni är uppkopplade. Ha det bra och hälsa kusinerna.



Kram

2011-10-06 / 18:41:24
URL: http://mylifethewayitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0