Avkoppling får man på landet

2011-10-30 / 17:17:09
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Helgen har spenderats ute hos Farmor och hennes man Bertil. Det var grymt skönt att komma hemifrån och njuta av livet lite utan alla måsten man har. Vi har umgåtts med släkt och vänner till farmor. Igår kom min kusin och faster, sen var vi och hälsa på Ingrid och idag kom Kjell. Det har varit en jättemysig helg, vi har skrattat och umgåtts. Jag har även fått veta pinsamma saker jag hade för mig när jag var liten. Ätit supergod mat och lördagsgodis har vi allt hunnit med också. Vi hade även en kusinträff via skype igår. Vilka finesser vi har tillgång till i denna värld. Samtidigt i allt så har vi fått ställa om klockan och jag vet inte hur många gånger jag har kollat på klockan och tänkt "vad segt tiden går". Jag gillar inte att ställa om klockan till vintertid även om man vinner en timma.
Har kört till och från farmor i helgen och det har gått väldigt blandat. Idag gick bättre men ja.. Övning ger färdighet. Erik och jag hoppade in på Coop när vi åkte hem. Båda är jättetrötta och en kväll framför tv:n lockade så vi köpte med lite snacks hem och ska inviga lovet. Imorgon så ska nog killarna åka och spela golf så då får vi se vad som händer, jag kanske drar mig till gymmet och hälsar på mormor en sväng. Eller så tar jag och träffar någon kompis. Nu ska jag mysa vidare.
Cya Anna!
Marlon var på bushumör men tog en paus i kusin Eriks knä.
Avkoppling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0