Håltimma

2011-10-11 / 11:48:41
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Att komma hem på sin håltimma till grillat kött med bearnaise sås och potatis och en efterrätt som väntas på diskbänken är lite skillnad i jämförelse med skolmaten. Naturkunskapen var nämligen inställd vilket förlängde min lunchrast så jag åkte hem till mamma och mina bröder som har blivit sjuka, jag ångrar inte att jag åkte hem däremot kan håll bli ett faktum på idrotten sen. Jaja det tar vi tag i då.
Annars då? Mår alla bra? Själv mår jag finemang en aningen kallt bara så det är svårt att klä sig när man cyklar till skoan. Tar man vinterkappan så blir det för varmt när man kommer fram men det är kallt när man cyklar. Jösses vilka problem man har... Idag går jag till fyra sen ska jag hem tror jag och plugga lite men nu ska jag fylla i min IUP och äta efterrätt innan jag åker till idrotten.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0