Latest update

2011-10-16 / 12:43:19
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Det var inte igår vi sågs. Men jag har haft fullt upp. Det finns ett uttryck "en bild säger mer än tusen ord". Jag tänker hålla mig till det uttrycket idag.
Fredag: Kalas för mig och Karin. En underbar kväll. Bilder från mig, johanna och carro.
Ett väldigt lyckat födelsedagsfirande tillsammans med fina människor och tusen tack för alla fina presenter!
Lördag: På fredag natt åkte jag ner till min mormor och sov där eftersom att mina kusiner skulle komma på besök på lördagen. Vi tog det lugnt och myste på dagen. Mormor gjorde även en räkmacka utan dess like.
Trötthet var ett stort faktum igår då jag var i säng klockan tre på fredagsnatten. Det blev en hemmakväll med familjen. Tacos och lite lördagsmys.
Idag söndag så ska jag sätta igång och plugga rejält nu och sen ska jag köra till farfar då vi ska dit och hälsa på. Kameran kommer nog att åka med då det är underbart fint där ute denna årstid. Ha en fortsatt fin söndag.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0