Mysfaktor på hög nivå!

2011-10-09 / 11:37:10
Kategori: Allmänt - 1 Kommentarer
Godförmiddag!
Söndag och myskläderna är på. Planen för dagen är inte alls mkt mer än slappa. Mamma och jag är själva hemma i stort sett hela dagen så vi får se om vi kan hitta på något roligt, jag är sugen på bio men vi får se. Kanske kan få övningsköra. Gårdagen slutade bra, god mat och en underbart god tårta. Har faktikst tagit lite kort till och med som jag tänkte att ni skulle få se.
Farmor hade gjort min favorittårta och den var gudomlig!
Nu blir det en promenad med mamma så får vi se vad dagen för mig senare!
Cya Anna!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag vill också ha den goda tårtan!!! Får sätta upp den på listan över vad som ska ätas när vi kommer vid jul/nyår ;-)

2011-10-10 / 09:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0