Set fire to the rain

2011-10-22 / 13:33:38
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Snart drar jag iväg på fotboll, AIK mot örgryte. Poliser i hela staden ungefär, lite coolt ändå med en sån stor uppståndelse på grund av det. Tog mig en sovmorgon idag, har varit på stan och köpt lite saker för de pengar jag fick när jag fyllde år. En klocka och en silverkedja är beställt. Sen har vi variut och provliggt sängar med, gick mkt bra så dem kommer nog beställas.
Just nu sitter jag och gör lite samhäll, brukar inte plugga på lördagar men är läraren så korkad i hela sitt huvud att han lägger ett prov på en måndag så har man inte många val. Ikväll tar jag med mig familjen till mormor på en mysig middag! Låter underbart med god mat och mysigt sällskap i mina öron.
Idag fyller ännu en underbart fin vän år, jag hinner inte lägga upp nu men lite senare sen så kommer det ske lite grejer!
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0