Sometimes I just hate life

2011-10-12 / 08:50:21
Kategori: Allmänt - 1 Kommentarer
Godmorgon!
Har inte så mkt motivation till att sitta här just nu. Jag med min vanliga tur har fått kompanjonerna krycka 1 och krycka 2 igen. Yey, NOT!!! Orkar inte ens dra hela historien för den är så patetisk så det är pinsamt. Men jag har en svullen fotknöl, samma som jag hade gips på förra gången. Men vi har kommit överens med vårdcentralen att vi ska avvakta till idag/imorgon så jag tänker avvakta tills imorgon. Jag har inte ont på samma sätt som förra gången vilket är positivt, mamma tror att det är en inflammtion och jag hoppas hon har rätt för min mentala styrka är inte stor just nu, det känns som att jag precis slutade gå på kryckor.
Ne nu ska jag göra mig klar för att åka till skolan, jag tror att mina kompisar kan få mig att skratta lite!
Cya Anna!

Kommentarer
Postat av: erica

Det kommer gå bra! Du vet vart jag finns. Älsar dig min tvilling! <3

2011-10-12 / 09:11:34
URL: http://ericaslivtyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0