Ta vara på det du har

2011-10-04 / 21:20:03
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Tänkte inte säga så många rader. Mer än det att jag är lycklig. Så lycklig jag bara kan bli. Jag har världens bästa familj även om vi är som vi är. Jag har verkligen de bästa vännerna i världen, verkligen the best! Även fast saker i livet kan kännas piss ibland och allt bara går utför så finns alltid dessa människor ikring mig. Med ett gott skratt till hands. Er kärlek till mig är det bästa jag får varje dag. Jag kan inte begära mer än lycka och just det har jag! Så där så att man blir alldeles varm inuti. Tror jag fortsätter att drömmer mig bort till adeles "somone like you".
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0