Time to study!

2011-10-02 / 12:09:10
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Söndagar brukar i min värld gå till pluggstuga och de är precis vad den göra idag igen. Resten av familjen är iväg på plöjning med farfar vet inte om farmor också skulle med så det innebär att huset är lugnt idag. Helt underbart, man kan tänka högt utan att någon avbryter en och man behöver inte bli störd varje kvart. Har fått väldigt mycket gjort redan, det som är kvar är engelska inlämmningen och tyskan som jag nu ska sätta igång med. Sen självklart fortsatt övning på min redovisning. Jag gillar att ha söndagen oplanerad så att man kan bocka av saker på sin "att göra lista".
Tänkte berätta kanske en aningen pinsam sak lite senare idag, men de bli senare då jag ska fortsätta med mitt arbete nu!
Cya Anna!
Haha! weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0