World's greatest

2011-10-01 / 16:09:39
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Efter att ha gått på stan från elva så konstaterar jag och mamma nu att vi är helt slut och att våra fötter gör ont. Det var en riktigt mysig dag med mamma på stan. Jag har fått jättemycket grejer, är helt överlycklig. Det ska skattas som presenter och de är de bästa presenterna. Hitta mig två par jeans, två tröjor på h&m även en klänning och leggings där. Även ett linne hittade jag. Mycket bra saker med andra ord och det som känns bäst är att jag hittade jeans för de brukar jag aldrig göra annars. Vi skulle luncha så vi åkte till benidorm då det var fullt i stan i stort sett men det var inte gott på benidorm så vi ångrade oss. Sommarvärmen har även kommit idag så de blev en svettig cykeltur hem. Vad står på agendan resten av dagen då? Hm ingen aning än, är väldigt trött och slö och orkar inte mkt. En hemmakväll kanske... Vi får se helt enkelt. Imorgon så ska jag plugga i mängder och sen blir det gruppplugg inför redovisning på måndag. Börjar bli lite smånervös.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0