A night at home

2011-09-30 / 17:48:24
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Helgen ligger framför oss full med förväntan. Känns helt underbart. Den har inte så mycket planerat mer än imorgon då mamma och jag åker ner till stan för en mysig dag bara vi två tillsammans. Ikväll blir en lugn hemmakväll med mina bröder. Erik är på igång och vi ska laga tacos. Sen börjar ju idolfinalena ikväll. Det man går och väntar på. Tittade in på min fasters blogg precis och såg att min blogg var uppmärksammad. Det är skönt att se att ni har det bra. På så sätt så är en blogg en väldigt fiffig uppfinning.
Har inte så mycket mer väsentligt att säga så vi hörs när vi hörs.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0