Aldrig orientering igen!!

2011-09-13 / 16:49:11
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Aldrig mer orientering!!! WOHO! Ni anar inte hur stor min lycka är just nu, vi hade hoppats på att de skulle ställa in allt när de var sånt väder som det var men nej så blev det inte. Ska jag vara helt ärlig så är jag glad på ett sätt för nu är det gjort och jag kommer aldrig göra det igen. 13 kontroller, jag läste karta och Erica sprang och tog kontrollen. Bra samarbete där. Jag måste medge att jag är grymt stolt över oss. Evelina skicka sms och skrev att de var klara, då blev jag sur men det visa sig att de hade en kortare bana. Men jag blev inte glad, pissväder och de är klara. Men men jag är hemma och det är över för en gångs skull. Resten av dagen blir det att ta det lugnt, Eve och jag skulle gjort svensla men vi gör det imorgon innan vi åker på fika hos Johanna. Sen ska jag på fotboll på kvällen tänkte jag. Snart är halva skolveckan klar, illgött. Ser ut att bli en bra helg också. Ska försöka övningsköra någon dag med, så mamma och pappa vet att ni kollar in här. Ni kan ju komma på en dag, pretty please.
Cya Anna!
Ni är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0