Birthday is coming

2011-09-25 / 19:14:07
Kategori: Allmänt - 1 Kommentarer
Helgen är snart över och för att vara helt ärlig så är det lite deprimerande. Men nu när jag tänker tillbaka på den så har det varit en väldigt bra helg. Skulle jag sammanfatta den med ett ord så skulle jag säga mysig. Bara allmänt skön. Idag har jag varit på fotboll med pappa och lillebror. Den andra spela nämligen, dock blev de en stor förlust. Matchen var i Vartofta, världens ände kändes det som. Pappa lät mig köra hem, det gick jättebra och jag tycker det är jättekul. Sista rondellen var sådär men det är ju en övningssak. Om 13 dagar fyller jag sjutton, ett år som man kan hoppa över känns det som. Finns ingen vits med det, inte juridiskt eller på något annat sätt. Det blev inte ett så intressant inlägg men det kanske kan komma senare ikväll eller imorgon. Såg nämligen en film nyss "Trust". En film som gjorde att vissa tankar växte fram.
Bilder från fredagen.
En gäng underbara brudar!

Kommentarer
Postat av: Karin

Så fina tjejer!:)

2011-09-25 / 19:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0