Friday friday

2011-09-09 / 11:54:57
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Dagarna smiter förbi. Göteborg igår med klassen, det var kul. Emigrants huset och världskultursmuset och sen stan. Det var en bra och mysig dag. Thaimat fick vi i oss också inne på arkaden. Nu sitter jag här med Erica och Becka. Ett mkt bra sällskp skulle jag vilja påstå. Ikväll så vet jag inte riktigt hur det blir, jag skulle träffa Johanna och det ska jag men jag vet inte om det blir imorgon eller ikväll då min kuisn är hemma och det är ju inte varje helg hon är hemma. Om någon timma får jag åka hem och ta helg och jag kan säga att jag längtar, men innan svenska då bloggen ska användas i projektet. Det blir intressant.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0