Happy Friday

2011-09-02 / 16:29:38
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Fredag finally! Har fått väldigt stränga order att inte plugga idag så det är nog bäst att lyssna på dem. Som jag skrev igår så var det en kort dag i skolan, efter den åkte jag, Eve och Erica ner till stan och hamna på hemmakväll och även donken för de andra två, dock var jag bara sällskap idag. Just nu så sitter jag och mormor i vardagsrummet och bara myser av lycka. Mormor ska nämligen bli gammelfarmor och jag ska få en syssling då min kusin väntar barn. Åh så kul! Det var hela 9 år sen det fanns en liten bebis på mammas sida och då var det min skitunge till lillebror. Det blir kul.
Ikväll blir det en hemmakväll, skulle träffat Johanna men det blev ändrade planer på det. Det är inte helt fel det heller ibland. Imorgon blir det en dag med mamma och mormor och massa ärenden. Då är det jag som ska förflytta oss då jag ska köra bil. Annars har jag inga mer direkta planer för helgen. Nu ska vi fortsätta njuta av lyckan och att de är fredag.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0