Is it the look in her eyes

2011-09-10 / 09:56:44
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Godmorgon!
Känns fel att säga godmorgon denna tiden, när man säger godmorgon så känns det som att klockan är sju och inte tio. I vilket fall som helst är det morgon och om några minuter kommer Maria förbi innan hon åker ner till Jönköping igen. Vi är inte syskon men det känns som att det är en syster som kommer och inte en kusin. Ni anar inte hur mkt jag önskar att hon bor här ibland. Men jag tänkte faktiskt att jag ska åka ner och hälsa på framöver.
Igår så träffade jag Johanna, det blev inte riktigt som planerat men det blev bra i alla fall. Patrik kom och så gjorde även Evelina. Vi var ute och gick i kolsvarta Hentorp. Fatta inte riktigt vad vi tänkte med. Men i vilket fall så var det en mysig kväll, som slutade med Days of our lives.
Ikväll kommer farmor hit vilket jag tycker ska bli jättekul. Vi ska äta god mat och bara ha det allmänt trevligt. Farfar skulle kommit också men han hade annat för sig och likaså mormor.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0