Saturday loving

2011-09-24 / 13:03:16
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Lördag och helg! Lovely. Gårkvällen var väldigt mysig. Jag, Erica, Johanna, Rebecka och Evelina var hemma hos Eve. Lagade god mat, käkade godis och kollade på en grymt bra film. En blomma i afrikas öken. Som jag sa en grymt bra film men samtidigt hemsk. Det fanns stunder då ögonen fylldes med tårar. En film alla borde se! Var hemma vid etttiden, mötte upp min bror också. Båda blev pigga av att cykla hem så vi bestämde oss för att kolla på en film men jag lyckades somna när jag la mig i soffan så Erik väckte mig halv tre tror jag.
Om någon timma så åker jag och Oskar förmodligen iväg på bio. Bilar 2 blir det, hoppas att den är någonlunda rolig i alla fall. Ikväll vet jag inte vad som händer men en hemmakväll skulle inte sitta helt fel särskilt inte då vi ska grilla men vi får se vart vinden tar mig.
Bilder från igårkväll kommer så fort Johanna fixat iordning dem.

Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0