Sjuk

2011-09-03 / 14:23:03
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Det är verkligen inte okey att bli sjuk på en lördag. Verkligen verkligen inte okey!!!!!! Alla mina planer gick åt skogen. Skulle träffat Erica och det går ju inte nu. Så om du ser detta Erica jag har försökt ringa din mobil, sms:at din mobil och skickat meddelande på facebook att tyvärr så kan vi inte träffas idag. Tror jag går och lägger mig och hoppas på att må lite bättre ikväll. Åkte med mamma och mormor en sväng ändå idag och övningskörde lite och nu är det andra gången någon tutar på mig i trafiken och ändå har jag skylt och gör inget fel. Mamma blängde och mannen satt bara och titta ner i bilen och fick dåligt samvete. " Alla är vi barn i början"
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0