Snälla bli min

2011-09-21 / 21:27:52
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer

Förra inlägget var inte så peppande. Men kan försöka att göra detta pepp. Har haft en lugn och skön eftermiddag i hemmets vrå. Fick lite läxor gjorda osv. Ikväll har jag varit ute med Evelina. Det är skönt på kvällskvisten att bara gå ut och gå och prata av sig med en väldigt bra vän. Ni kanske har märkt att de händer ganska ofta här. Men jag gillart. Imorgon är det skola igen och sen ska jag laga middag till familjen, schnitzel står på menyn. Sen kanske jag kan göra klart något skolarbete. Finns ju alltid något "roligt" att göra. Förövrigt så längtar jag till fredag. Även sommaren och min födelsedag finns det längtan av.

Cya Anna!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0