Sometimes relaxing is the best thing to do

2011-09-28 / 20:50:35
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Att vara på skolan till 17.20 är inte okey. Det vill jag gärna inte göra om. Var hemma lite innan sex, kom hem till en ängel nämligen min mamma som hade gjort mat. Ni anar inte hur hungríg jag var när jag kom och mamma hade gjort curry-kyckling paj, det var sjukt gott! resten av kvällen har varit lugn och skön. (Jag har inte pluggat Erica) Har en inlämmning till fredag som i stort sett är klar men ska ta mig i kragen imorgon när jag slutar tidigt och göra klart den. Sen blir det redovisningsplugg av projektet. Annars då förutom plugg så är livet väldigt bra. Jag fyller år snart, jag var i karstorp igår med familjen och myste innan matchen. Sen får vi ju inte glömma att jag har världens bästa vänner! Verkligen världens bästa!  Det är skönt när livet leker även fast skolan är sjukt jobbig!
Cya Anna!
Karstorp igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0