Vuxenlivet

2011-09-17 / 12:38:40
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Lördag och jag skulle vilja sova men det går ju inte riktigt när man är barnvakt. Gårkvällen blev sjukt bra, underbart god mat. Vi gjorde trerätters först, rostat bröd med pesto, tomater och mozzarella på, sen till varmrätt gjorde vi lasange och till efterrätten böev det en enda stor buffé, pannacotta, kladdkaka och tryffelkaka. Även ett stort fat med frukt. Sen hann vi naturligtvis med sckräckfilm inte så oväntat ioförsig. Tror att de lämnade huset lite innan två, självklart så vakanr Oskar när syskonen är som tröttast. Det blev bara till att lägga sig i mamma och pappas säng och erik fick axla rollen som storebror och läsa godnattsaga. Det hjälpte inte men jag tror vi alla somna lite efter tre. I morse var det tidig uppgång då det är våmbsdagen och fotboll för båda mina bröder. Om en stund kommer kusinen och kollar på cykel och sen drar jag och kollar Våmb mot IFK. Ikväll blir det mys hemma och förhoppningsvis en natt med sömn.
Cya Anna!
Förrätt:
Varmrätt:
Efterrätt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0