Annandag påsk

2012-04-09 / 10:57:20
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Godmorgon omvärlden och god förmiddag till mig!
Jag är inte nyvaken men kan tänka mig att många andra är det, gick upp vid nio så att jag kanske kan somna i någonlunda tid ikväll för att inte vara ett lik imorgon. Sista dagen på lovet ska jag njuta av tillsammans med mina lillebröder då vi ska passa minstingen, lite disney film och fifaspelande har jag lovat. Därför känns det skönt att inlämmningen är klar så att jag kan njuta till fullo av dagen det är de jag gillar med tidiga mornar.
Igår kväll fick jag träffa Evelina igen och det kändes jättekonstigt för vi hade inte sett varandra sen i måndags. Det blev en lång promenad då vi hade mycket att ta igen.
Nu ska jag göra mig lite fräsch med en dusch.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0