Back to life

2012-04-24 / 16:03:11
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Äntligen mår jag mycket bättre. Det är inte toppen än men betydligt mycket bättre så jag har bestämt mig för att jag ska gå till skolan och bekanta mig med omvärlden imorgon. Jag saknar alla så himla mycket! Helgen är i stort sett fullplanerad och det ska bli jättekul. På fredag är det seriepremiär för Våmbs A-lag och brorsan ska förhoppningsvis spela så Johanna och jag tar en tur dit och sen kör vi på en myskväll.  På lördag rullar Eve och jag troligtvis till Göteborg och Valborg firas förhoppningsvis med tjejerna. Ja fin fint med andra ord.
Nu ska jag kolla vidare på mamma mia och vila inför imorgon.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0