En lugn eftermiddag

2012-04-26 / 19:10:11
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Har förflyttat mig från matbordet upp till sängen. Har suttit där hela dagen så kände att dte var dags att bege sig upp till mitt lilla krypin. Har suttit vid matbordet sen jag kom hem dock har jag inte ätit hela tiden utan det har spelats försvunna diamanten, käkats, kollat present till Emelie och nu har vi fikat en kladdkaka jag slängde ihop. Om en stund tar mamma och jag en promenad, vi kände att vi behövde röra lite på fläsket och jag orkar inte så mycket mer än. Annars så kommer inte så mycket hända ikväll, ska börja läsa en ny bok jag lånat "Aldrig släppa taget", den verkar väldigt bra!
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0