Påskdagen

2012-04-08 / 17:01:16
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Tog en bloggpaus i några dagar och vet ni vad som hänt under tiden -inte ett dugg! Eller jo delvis men inget att skryta om. Det lov har gått till vila och det var så himla välbehövligt. Det fina är att det är inte slut än! Påsken och dagarna har jag spenderat med min fina familj hemma. Påskmat och påskgodis i mängder(på tisdag blir det sträng dite framöver). Idag dock så har jag vart på lite äventyr, åkte med morbror, moster och mormor ner till Jönköping för att hälsa på min fina kusin och hennes sambo. De ha flytttat till en så sjukt fin källarvåning med utsikt över vättern, jag blev sådär lagom avundsjuk! Kom hem lite efter två och sen har gick jag och mötte mamma och det gick fort så ngn dag här i veckan ska jag ta mig en löpartur för att se hur det går att springa ute med mitt knä.
Ikväll blir jag hemma med familjen och myser till det med wok och spel.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0