Valborg 2012

2012-04-30 / 18:56:50
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Sitter just nu på altanen och avnjuter kvällssolen tillsammans med far min som har tänt grillen. Har haft en riktig toppendag tillsammans med fina vänner och fin familj. Erica och jag mötte upp linda vid tolvtiden och sen cyklade vi in mot Hjo. Där blev det en lunch inhandlat som avnjöts vid vattnet. Ciabatta, skagenröra och cocktailtomater. Skratt, ankor, sol och vatten. Bra för själen konstaterade jag. Det blev lite kyligt så vi gick mot fiket och tog en oboy. Väl hemma i stan så handlade vi lite grejer till ikväll. Det blir lugnt valborgsfirande idag, lite nu med familjen och sen vidare med tjejerna. Mys och förmodligen en tur till brasan. Jag älskar denna dag!
Ha en fin valborg!
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0