Bambi på hal is

2012-08-21 / 20:50:52
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Första dagen som trea på Västerhöjd är gjord. En konstig känsla och omställning.
Vart tog alla år vägen, åren då man sprang runt på Hene och lekte utan en endaste liten fundering på framtiden. Livet var här och nu. Eller tiden då man gick på Vasa. Man trodde man var störst bäst och vackrast. Man var vuxen och mogen. Man visste allt men inte ens då visste man  var vuxen och mogen innebar.
Nu sitter jag här med lite mer än en månad till min 18-årsdag och frågan är om jag känner mig vuxen och mogen? Vart tog åren vägen, åren då vi skulle ta reda på vad vi skulle göra i framtiden? Åren då vi skulle förbereda oss på vuxenvärlden.
Min snabba reaktion och magkänsla just nu avskräcker mig från allt detta. Ända fram tills sommaren kommer man få allt serverat på ett fat(i stora drag) därefter släpps du ut på egna ben. Ben som du ska finna vägen till framtiden med. Herregud...
Cya Anna!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0