Göteborg 12-08-06

2012-08-06 / 22:56:03
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Det blev en härlig dag i Göteborg med mamma. Vi tog tåget ner och sen har vi gått runt i olika affärer. Hittade sånt jag behövde till Grekland. Bikinis och en solhatt tex. Ja ni läste rätt en hatt, en stor brun som ska skydda mig från solsting. Vi käkade god lunch och tog en fika här och var. En mysig dag helt enkelt, en sån dag som mor och dotter behöver ibland.
 
 
Imorgon har far min födelsedag. Det blir tidig uppgång med sång och städning. Därefter åker jag med Eve, Johanna och Erik till Lidköping. Shoppat har jag gjort tillräckligt men en lunch och en dag i goda vänners lag skadar inte.
På kvällen blir det kalas med gött käk!
Cya Anna!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0