En vän som bor långt bort

2012-12-19 / 10:24:26
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Alla mina nära vänner bor här i stan men så finns det två tjejer som inte bor just här i stan. Dock bor de inte på andra sida atlanten. En av dessa är min barndomsvän Linda som bor i Götene. Det är samma län och enbart några mil bort men trots det så tar det en evighet innan vi ses varje gång. Som nu var det i Oktober sist. Vilket ibland känns väldigt jobbigt. Hon och jag har delat mycket ihop. Sorg och glädje. Trots att det går en evighet emellan varje gång så har vi alltid lika kul ihop. Hon är en vän som jag aldrig kommer släppa taget om oavsett avståndet.
Cya Anna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0