Min bästa vän

2012-12-03 / 13:35:53
Kategori: Allmänt - 1 Kommentarer
Jag har många nära vänner men för mig är det ingen som fått utmärkelsen som bästa vän.
Dock har jag en person i mitt liv som alltid oavsett vad jag har gjort eller gör står vid min sida. Denna person dömmer inte mig utan älskar mig för den jag är. Personen kan få mig att må bättre i alla lägen och jag behöver inte ens prata med personen utan hen ser på mig hur jag mår med en blick. Denna person är min mamma.
Mamma för mig är min bästa vän. Den person som för mig alltid är glad och trots hennes humör alltid finns där för oss. För henne är familjen allt.
Jag vet att oavsett vad jag gjort står hon vid min sida. Jag behöver inte alltid säga något till henne utan en kram kan räcka eller att bara befinna sig i samma rum.
Jag älskar dig min fina mamma.
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag älskar dig mé !!!

2012-12-04 / 19:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0