12-02-28

2012-02-28 / 19:13:50
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Sitter här och tar en paus i pluggandet. Kom hem 17.15 idag och då var jag helt slut då dagen gått i ett. Allt från matte och idrott till möte. Det var då uppskattat att mamma hämta mig så att man slapp trängas på bussen. Sen jag kom hem har jag pluggat(höll på att somna) och käkat. Sitter just nu och har käkat lite glass som är helt ok enligt LCHF. Ska strax ta tag i religionen igen och 20.00 blir det top model. Älskar det verkligen, i alla fall den svenska. Resten av veckan blir plugg, lite träning förhoppningsvis och på torsdag tar jag mig till optikern. Helgen ser också ut att bli mysig.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0