Efterlängtade fredag

2012-02-24 / 17:40:39
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Äntligen är den här. Som jag har längtat. Just nu sitter jag i min säng, med mysiga kuddar och filtar. Kom hem för en stund sen efter en liten eftermiddagsfika tillsammans med Evelina och Erica. Jättemysigt verkligen, rådhuset får alltid den mysiga effekten på mig. Hela helgen är oplanerad och jag gillar det. Är sjukt trött och vill helst ligga i sängen hela helgen. Men något ska jag nog hitta på. Övingsköra kanske?
Ikväll i alla fall ska jag mysa med familjen, vilket inte händer alltför ofta längre. Pappa hade beställt något kött vi skulle pröva och mamma har bakat paj. Så en kväll i soffan sitter fint efter det.
Ha en bra helg allihopa. Nu ska jag slänga på någon bra serie.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0