Fettisdagen

2012-02-21 / 19:13:10
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
En dag som alla andra fast man kanske smäller i sig en semla eller två. Semla har aldrig varit min favorit överhuvudtaget, wienersemlor med vanlijkräm är gott men det är ju trots allt inte en riktig. Dock har jag fått i mig en riktig som mamma gjort till alla innan hon gick till jobbet.♥
Tisdagar för mig är en seg dag. Man vill inget hellre än att komma hem men hem kommer man inte förens lite innan fem. När man väl är hemma ska man äta fixa lite saker och sen vips är klockan sju och inget plugg är gjort. Har nu 45 minuter på mig att fixa lite historia innan top model för sen kommer jag vara däck. Jaja vi kan ju hoppas att ngt blir gjort.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0