Mysiga torsdag

2012-02-23 / 19:00:34
Kategori: Allmänt - 1 Kommentarer
Dagen i skolan flöt på oerhört bra. Det var chilla lektioner och lärarna var inte närvarande så det blev eget arbete vilket jag gillar. Efter skolan blev det hem och käka, göra historia och sen åkte jag och mamma till mormor. Det var jättemysigt bara vi tre, vi åt polkaglass och tjöta på. Sen när jag och mamma är ute och åker bil kan lite vad som helst hända till Ted Gärdestad. Jag har verkligen världens bästa mamma! Skulle inte byta något i hela världen för dig, inte min pappa heller.♥
Plugget har jag lagt ner för idag och nu ska jag njuta av denna torsdagskväll. Imorgon är det fredag och första veckan är redan över. Hoppas seröst att alla veckor gå så här fort fram till sommaren.
Cya Anna!

Kommentarer
Postat av: Mamma o pappa

Vi vill bara säga att vi gillar dig med! Kram

2012-02-23 / 22:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0