Sportlov

2012-02-13 / 18:26:14
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Bloggen har hamnat helt åt sidan de sista dagarna. Men för att vara helt ärlig har det varit jätteskönt. Kanske behövde mig en timeout. I fredags umgicks jag med Eve, Johanna, Erica och Patrik. En riktigt mysig kväll. Lördag blev det släktkalas och sen bio med Eve, en gång i phuket. Den var faktiskt riktigt bra för att vara svensk. Igår så tränade jag, köpte nya skor och åkte sen med Erik till mormor där vi har sovit i natt. Vi käkade mat och kolla film. Idag har vi inte gjort så mycket, åkte in till stan och träffade Linda på eftermiddagen. Blev en fika och en massa prat. Nu har jag lagat lite käk och sitter och myser i min säng och det tänker jag göra resten av natten höll jag på att säga. Men idag kommer det inte hända mycket mer, är rätt slö om man säger så.
Ett ovärt inlägg men skönt att skriva av sig lite.
Cya Anna!
Från i fredags.
Kalaset i lördags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0