The end

2012-02-19 / 21:06:01
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Lovet går in på sina sista timmar och jag har söndagsångest. Brukar aldrig ha det men nu har jag det, lovet har sprungit iväg. Någonting har hänt varje dag och det har varit jättekul men jag hade verkligen velat ha en vecka till, minst!
Anledningen till att jag inte bloggat på några dagar är för att familjen drog sig mot farmor i fredags för att spendera helgen där. Då kände jag att jag kan lika gärna ta en bloggpaus i allt också. Hos farmor har vi haft det jättemysigt. Igår fick jag egentid med mamma och pappa. Det händer nästan aldrig att det bara är vi tre. Vi åkte ner till stan, gick i affärer och så. Jag har även kollat i gamla fotoalbum. Åh så kul det är! "En bild säger mer än tusen ord". Det var skönt att komma bort men ändå inte så långt bort.
Vi kom hem i eftermiddag och väskan står fortfarande ouppackad. Det kommer den få vara till imorgon kan jag säga. Imorgon drar livet på samhäll igång igen och det var kul så länge det varade!
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0