Workout

2012-02-22 / 18:36:59
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Sitter just nu och väntar på käk. Är vrålhungrig då jag kom hem från gymmet för en stund sen. Har tränat tre gånger denna veckan, det känns jätteskönt och när man inte gör samma saker varje gång blir det roligare. Jag tränar i huvudsak för att må bra och för att gå ner några kilo för att jag verkligen vill det. Därför har jag i samband med min träning börjat äta lite annorlunda för att verkligen ge det en kick. Men självklart så har jag kommit in i perioder då jag fallit ner i sötträscket igen. Nu tycker jag att det enda jag gör är att träna och äta nyttigt men ändå så händer det direkt inget och det är så sjukt frustrerande. Jag vill verkligen och försöker men ne. Mamma säger att hon ser jätteskillnad men jag skulle bli glad om jag också kunde se den. Förhoppningsvis så är det lite gnäll bara och att det försvinner snart igen.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0