WOW!

2012-02-02 / 16:44:08
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Evelina och jag har nu suttit i mer än två timmar och pluggat! Vi börjar också bli väldigt duktiga på det. Känns grymt bra, lite mer repetition om en stund så ska nog detta gå utmärkt.
Idag är jag på extra bra humör, gald och sprallig varför vet jag inte. Kanske det har att göra med att det är helg imorgon och provet blir klart. I vilket fall som helst gillar jag att vara på dett humör. Helgen är fullspäckad, imorgon ska jag umgås med Johanna vad vi ska göra vet jag ännu inte men det brukar bli bra. På lördag ska jag umgs med familjen på dagen och sen på kvällen ska jag umgås med Evelina och kanske Erica om hon är frisk. Söndag är lite oklar men jag har allt lite tankar. Det bästa med allt är att vi inte har ngt prov nästa vecka. Imorgon tar jag modet till mig och gör något jag inte gillar!
Ne nu ska jag umgås med Evelino Blomkål som vi så fint kallar henne!
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0