Back to reality

2012-01-09 / 19:28:21
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Lovet är över och jag är sjukt depp. De har gått så ofattbart fort men jag måste säga att det har varit ett riktigt bra lov. Har umgåtts med kompisar, gjort saker som jag velat och verkligen tagit dagen/natten som den kommer. Långa sovmornar har varit en av de bästa grejerna, så sjukt underbart.
Idag har jag gjort ngt som man absolut inte vill göra den sista dagen på sitt lov, pluggat! Jag tänkte att jag skulle ta lite varje dag men det sket sig så allt kom idag. Men men. Till råga på allt är jag förkyld med, känner inte för att bli sjuk nu.
Igår så var farmor här. Det var jättemysigt. Vi tog en promenad för att utforska Hentorp lite. På kvällen gick jag upp till Johanna. Det var jättemysigt, men lilla jag skulle försöka vända tillbaka dygnet så det blev inte jättesent. De sista timmarna på denna kväll ska jag spendera i min säng med ngn bra film.
Cya Anna!
Jag och Johanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0