Monday

2012-01-23 / 19:10:17
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Livet är fint trots den nya veckan. Idag har mycket klarnat i mitt huvud allt från i-valen till mattetal. Är oerhört stolt över mig själv. Allt plugg för denna veckan är gjort ska bara fixa lite grejer imorgon men basjobbet är klart så ikväll tänker jag njuta.
Idag var första dagen på vårterminen i skolan, vi har nämligen hösttermin två veckor efter jul. Nytt schema innebar det, än så länge klagar jag inte. Denna vecka så är mycket oklart och så får det nog bli lite förutom helgen där det finns lite planer inför.
Har börjat känna fruktansvärda smärtor i mitt knä igen och jag vet inte vad det är... Mamma och jag brukar känna väderspänningar men detta känns inte så. Det knäcker hit och dit och det hugger bakom knät. Varför kan allt inte bara vara bra ngn gång?
Cya Anna!
Jag just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0