Avbrott i vardagen

2012-07-09 / 21:48:39
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Har haft en underbar dag, inte vart hemma en sekund ungefär. Första destinationen var Jönköping, det blev en frukostbuffé för att sen åka mot Ikea. Shopping blev det och jag ligger nu med ett datorbord, så skönt. Nu kan jag sitta i sängen med datorn, dock har jag ju gjort det innan men det blir mer bekvämt nu. Kvällen har avslutats ute på Torsö hos faster min. Spelat spel med kusinerna och grillat korv. Det är skönt med avbrott i vardagen, dock blir det förvirring i huvudet då jag tror att det är söndag idag.
Resten av veckan väntar jobb och fullspäckade eftermiddagar i stort sett. Ska försöka träffa mina fina tjejer med för jag saknar de så himla mycket!
Cya Anna!
 
 
Åh vad jag saknar denna minisemester jag och Johanna gjorde
för lite mer än ett år sen ner
till Evelina.
Det är dagarna man minns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0