Glöm dina bekymmer man är lycklig för var dag

2012-07-07 / 18:15:36
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Vet inte när jag satt här och skrev ett inlägg sist, inte var det igår i alla fall. Under tiden som gått har många timmar spenderats på jobbet och resterande i sängen i stort sett. Men andra saker har jag också hunnit med. Förra helgen kom jag hem till finbesök då min kusin med familj var här. Åh vad det var mysigt, en liten bebis och min fina kusin med man. Vi grillade, gick på stan, åkte till Hjo och åt glass. Spelade spel och skrattade. Vi bytte blöjor och gullade. Helgen avslutade jag med Evelina på Benidorm och en cykeltur genom staden.
 
 
Veckan började och det var dags för jobb igen. I onsdags bröt jag vardagen lite och efter jobbet mötte jag upp Johanna. Vi köpte med mat hem till mig där Emelie och Evelina mötte upp. En kväll på min altan i goda vänners lag tillsammans med gott käk och efterrätt. Vi avrundade kring tio och då väntade sängen på mig med öppna armar.
 
 
Igår hämtade pappa upp mig på Netto och jag fick en underbar eftermiddag och kväll hemma med familjen. Den avrundades med film och godis. Inte alltför ofta vi sitter ner allihopa framför en och samma film.
Idag har mamma och jag vart på shoppingtur. Jag blev shorts, skor och en tröja rikare. Resten av dagen har jag bara tagit det lugnt och tänkte nu börja fundera på vart männen i familjen är. Kanske ska jag överraska de med en middag? Ikväll ska jag bara ta det lugnt då jobbet väntar på mig klockan fem imorgon bitti.
Ha en fin lördag kväll.
Cya Anna!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0