Finns tid över till annat

2012-06-07 / 19:17:14
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Helt plötsligt finns det tid över till annat och det känns väldigt fel. Hela tiden så tänker jag "nej men jag måste plugga nu" men saken är att det finns inget att plugga. Så sjukt underbart. Från ingenstans så fanns det nu tid över till annat. Slutade vid tolv och strax därefter så blev det stan med tre väldigt fina tjejer. Hade massa ärenden vi skulle fixa, skatteverket, student och present. Efter det tog jag med mig Eve och Becka hem. Vi satt på altanen och pratade lite. Sen dessa har jag hängt med mamma och pappa i Skultorp på fotboll och snart kommer det en pizza hem. Min mage skriker efter mat och fötter är som isbitar.
Ikväll ska de blåsas och fixas för imorgon rullar bilen mot Linköping.
Cya Anna!



Lockade håret idag för omväxlingens skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0