JAG LÄNGTAR!

2012-06-04 / 17:11:29
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
JAG VILL OCKSÅ TA STUDENTEN!!!!!!!!!!!!!!
Jag vill, jag vill, jag vill. Ett år kvar och jag längtar som en toker. Det var upploppet idag och när man såg alla treor så blev jag jätteavundsjuk. På ett sätt så vill man ta studenten nu men ändå vänta. Om ett år ska jag fira som en toker. Det bästa av allt är att tiden flyger förbi så inom loppet av ngr månader står man där själv.
Har nu i eftermiddag vart iväg med mamma och mormor och fixat lite grejer inför helgen då vi beger oss iväg på student. Ikväll åker jag ner till stan med fina tjejer och möter upp Erica och Robin. Tänkte gå på konsert och njuta av måndagskvällen. Man måste få unna sig ibland med. Men innan plugg och nudlar. My best mates these days.
Cya Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0