Sjung om studentens lyckliga dagar

2012-06-08 / 20:45:51
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer






Har firat mina fina kusins student i Linköping idag. GRATTIS GRATTIS! Jag är så himla glad att trots våra familjetragedier att vi fortfarande håller kontakt och beter oss som släkt med varandra. Vi åkte sjukt tidigt hemifrån i morse och inledde med frukost vid stora hammarsundet ngr timmar senare. Sen firade vi student inne stan för att bege oss mot Gustavs familjehem. Fick träffa mitt lilla kusinbarn och hänga med storkusinen. Har haft en underbar dag i solen.
Mamma och pappa fixar kotletter nu och jag kör på en kväll hemma med familjen. Imorgon bitti blir det möte på jobbet och jag är lite nervös.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0