Biblan

2012-03-15 / 12:53:56
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Hamnade i biblioteketen stund innan matten då min arbetsintevju blev flyttad. Ganska skönt det med-dock kanske inte att sitta själv men musiken fyller upp ensamheten lite.
Dagen har än så länge varit jättebra, projekt och tyska. Sen lyssnade jag och Julia på en Hari-Krishtna man vilket var ganska så intressant men ändå speciellt. Jag beundrar människor som väljer att vara sin religion så pass trogen. Annars är dagen rätt så oklar, funderar på att ta en långpromenad när jag kommer hem, annars kan jag alltid försöka se någon film med mamma. Jag gick från saker upp över öronen till inget att göra. Rätt gött!
Nu ska jag kolla lite serier och bloggar.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0