Festligheter

2012-03-24 / 16:56:42
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer

Igår var det en fin dag. Solen sken och våra projektredovisningar avslutades-hemma var jag halv fem. På kvällen drog vi vidare för festligheter då vi skulle fira vänner som fyllt 18 år. En riktigt lyckad kväll med dans och skratt. En av de bättre kvällerna på länge!
Vakande upp till grillad korv vid tolvtiden då frukosten skippades. Resten av eftermiddagen har jag tagit det lugnt och likaså gör jag nu då jag sitter på altanen i solen tillsammans med familjen. Har även hunnit med lite bus tillsammans med Oskar.
Ikväll blir jag hemma med familjen, vi ska äta god mat och mamma fixade med kex och ost hem. En underbar helg än så länge!
Cya Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0