Framtiden

2012-03-28 / 17:08:13
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Ligger här i sängen och funderar på allt och inget. På hur underbart allt är och lyckan som bor inuti mig. Min underbara familj och alla mina underbara vänner. Men tankar rullar även iväg till saker som man inte har som att kusinen bor väldigt lång bort, alla blir kära och det faktum att alla fyller 18 medans man själv får vänta i en evighet. Men trots att jag saknar vissa grejer så övervinner lyckan inom mig den delen för jag är verkligen så himla lycklig. Jag har aldrig mått så bra som jag gör nu! Jag ser ljust på framtiden och livet -tänk allt som jag har kvar att uppleva, universitetet, resor, jobba, kärlek, barn och allt vad det innebär. Köpa villa -tänk dagen man ska köpa villa. Jag vet att jag har en förmåga att stressa upp mig och få panik för allt som ska ske i livet och allt som måste fixas men framtiden ser jag ändå på med lugn. Jag blir glad inombords när jag tittar tillbaka på mitt liv men ännu gladare då jag tittar på framtiden och allt jag ska göra och se. Åh vad jag längtar!
Cya Anna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0