HELG

2012-03-16 / 16:27:03
Kategori: Allmänt - 1 Kommentarer
Helgen är äntligen här och det var väldigt länge sedan jag längtade så mycket till en helg. Kanske för att det varit mycket att göra men kanske även för att helgen består av massa roliga äventyr. Om en stund åker vi iväg till Lidköping och jag ska förmodligen övningsköra. Imorgon ska jag träffa Sofia och på kvällen mina andra brudar. På söndag blir det en heldag hos farmor med hela tjocka släkten. Ska bli underbart med helg och det bästa är att jag inte måste plugga! Nu ska mamma fläta mitt hår.
Oskar och jag hade lite kul innan här. 
Sötnöt!
Cya Anna!

Kommentarer
Postat av: karin

Åh va söta ni är!

2012-03-18 / 18:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0